مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی پپیتا با روزنامه گازتا دلو اسپرت (بخش دوم): انتقادات همیشه برای تیم های بزرگ وجود دارند

مصاحبه ی پپیتا با روزنامه گازتا دلو اسپرت (بخش دوم): انتقادات همیشه برای تیم های بزرگ وجود دارند

ال پپیتا معتقد است که علی رغم قرار گرفتن یوونتوس در صدر جدول انتقادات زیادی وجود دارد، اما نباید به این انتقادها توجهی کرد.

 

با شکست مقابل فیورنتینا، حالا رم با فاصله ی یک امتیازی آن ها در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است، اما شاگردان مکس آلگری می توانند با پیروزی بر کروتونه این فاصله را به چهار امتیاز برسانند.

 

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در ادامه ی مصاحبه اش با گازتا دلو اسپرت افزود:

 

این شکست اهمیتی ندارد، من بسیار خرسندم که از ابتدا با تیم فصل را شروع کردم. ما در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم، در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان هستیم و مرحله ی نیمه نهایی کوپا ایتالیا رسیده ایم.

 

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

 

بله، از عملکرد خودم خرسند هستم، من به اندازه ی کافی گلزنی کرده ام و در حال حاضر بر روی بهتر شدن تمرکز کرده ام تا در در شش ماه پیش رو حتی گل های بیش تری به ثمر برسانم. بازی کردن و هماهنگ شدن در تیم جدید زمان بر است و صبر زیادی را می طلبد. ما در صدر جدول قرار داریم و این بدین معنی است که ما تا بدین جای کار خوب بوده ایم.

 

اظهار کردی که تیم نباید در ادامه کار مرتکب اشتباه شود. از طرفی انتقادات زیادی به تیم وارد می شود:

 

بله، انتقادات زیادی به تیم وارد می شود، اما این انتقادات برای باشگاه بزرگی مانند یوونتوس همواره وجود دارند. من این موضوع را در طول 10 سال گذشته به خوبی یاد گرفتم. من به مدت 7 فصل در رئال مادرید حضور داشتم و درس های خوبی در آنجا یاد گرفتم. نباید به این حجم از انتقادات توجهی کنیم، همان گونه که در هنگام برد نباید به تعریف ها و تمجید ها دل خوش کنیم. هرکسی این را به خوبی می داند که مرتکب چه اشتباهی شده است و چه موقع عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. ما باید این گونه باشیم.

 

می توانی رکورد گلزنی جدیدی در این فصل خلق کنی؟

 

رسیدن به رکورد 36 گلِ فصل گذشته دشوار خواهد بود، اما نکته ی مهم تر گلزنی کافی برای برنده شدن جام ها است. اعداد برای من اهمیتی ندارند و خوشبختانه در یوونتوس بازیکنان زیادی وجود دارند که هم می توانند گلزنی کنند و هم موقعیت های گلزنی زیادی فراهم کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: